• 16-06-2020, 13:10:49
    #1
    Merhaba,

    ADS hesapları için açılan talepler de siz de gecikme yaşıyor musunuz?

    2 Haziran tarihinde 2 farklı hesap için destek talebi oluşturduk daha henüz yeni sonuç aldık
    6 Haziran tarihinde 3 hesap için talep oluşturduk hala bekliyoruz.

    Durum belli covid-19 dan dolayı gecikmeler mevcut ama 2 hafta gibi bir sürede sonuç bulması biraz tuhaf geldi benzer durumla karşılaşan var mı destek talepleriniz kaç gün içinde sonuçlanıyor?
  • 16-06-2020, 14:46:29
    #2
    Telefonla desteğini zaten kapattılar, mail ile destek süreci de covid dolayısıyla felan değil çalışanların yatmasindan kaynaklı gibi.
  • 16-06-2020, 14:59:44
    #3
    Bonjour adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Telefonla desteğini zaten kapattılar, mail ile destek süreci de covid dolayısıyla felan değil çalışanların yatmasindan kaynaklı gibi.
    Geçtiğimiz günlerde bir arkadaşımız da personelin yatmasından bahsetti gerçekten olabilir mi böyle bir şey? Çünkü bu evden çalışma olayları olmadan önce max 24 saatte taleplerimiz cevaplanıyordu
  • 16-06-2020, 15:05:04
    #4
    EmrahDD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçtiğimiz günlerde bir arkadaşımız da personelin yatmasından bahsetti gerçekten olabilir mi böyle bir şey? Çünkü bu evden çalışma olayları olmadan önce max 24 saatte taleplerimiz cevaplanıyordu
    Şahsi görüşüm mümkün olabileceği yönünde çünkü google TR ekipleri kadar vasıfsız, bilgisiz bir grup daha yok. Bu forumda ortalama bir adwords kullanicisinin bildiğini dahi bilmiyorlar. En basitinden akilli mod ile kampanya açılan bir hesapta uzman moduna dönmeyi sorsanız sizi Dublin destek ekibine yonlendirirler
  • 16-06-2020, 15:16:35
    #5
    Bonjour adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şahsi görüşüm mümkün olabileceği yönünde çünkü google TR ekipleri kadar vasıfsız, bilgisiz bir grup daha yok. Bu forumda ortalama bir adwords kullanicisinin bildiğini dahi bilmiyorlar. En basitinden akilli mod ile kampanya açılan bir hesapta uzman moduna dönmeyi sorsanız sizi Dublin destek ekibine yonlendirirler
    Vasıfsızlık konusunu maalesef bir çok yerden duydum üzücü,
    Böyle haftalarca beklemek de zor en kısa zaman da bizle iletişime geçmeleri için elimizden geleni yapıyoruz.
    Umarız personel uyanır taleplerimizi cevaplar