Şahsi görüşüm mümkün olabileceği yönünde çünkü google TR ekipleri kadar vasıfsız, bilgisiz bir grup daha yok. Bu forumda ortalama bir adwords kullanicisinin bildiğini dahi bilmiyorlar. En basitinden akilli mod ile kampanya açılan bir hesapta uzman moduna dönmeyi sorsanız sizi Dublin destek ekibine yonlendirirler
Vasıfsızlık konusunu maalesef bir çok yerden duydum üzücü,
Böyle haftalarca beklemek de zor en kısa zaman da bizle iletişime geçmeleri için elimizden geleni yapıyoruz.
Umarız personel uyanır taleplerimizi cevaplar