Telefonla desteğini zaten kapattılar, mail ile destek süreci de covid dolayısıyla felan değil çalışanların yatmasindan kaynaklı gibi.
Geçtiğimiz günlerde bir arkadaşımız da personelin yatmasından bahsetti gerçekten olabilir mi böyle bir şey? Çünkü bu evden çalışma olayları olmadan önce max 24 saatte taleplerimiz cevaplanıyordu