Merhaba arkadaşlar,
Öncelikle foruma yeni kayıt oldum, herkese iyi forumlar diliyorum. Hazır kayıt olmuşken bu merakımı gidermek adına bu soruyu sizlerle paylaşmak istiyorum. Önümüzdeki hafta İstanbul'da bir Adwors eğitim semineri olacak, sertifikalı! Bu seminere kayıt oldum ve kabul mesajı geldi.
Bu seminere gitmek için bir ajansa, şirkete bağlı olmam gerekiyor mu? Yada sertifika almak için aynı şekilde gerekiyor mu? Ben olmuyor diye biliyorum ama yine de size sorayım dedim.
Google Adwors Semineri
8
●379
- 28-07-2015, 16:06:08https://events.withgoogle.com/google...strations/new/
Linki yukarıda paylaştım arkadaşlar. Şimdi bu seminere gidip aynı gün sertifika alabilir miyiz? Bireysel katılacağım, bir şirkete bağlı olarak değil.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 16:06:08 -->-> Daha önceki mesaj 16:05:11 --
sammedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleİnternette birçok bilgi var, emin olmak için soruyorum bendehavomoha adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 28-07-2015, 16:20:36Daha öncesinde bir yere kayıt oldum fakat sanırım reklam ajansı idi. ikide bir asmalı konaktı sanırım reklamları çıkıyordu. Google Partners üyeliği nasıl oluşturabilirim? Açıkçası eski bir Gmail hesabım vardı fakat kapandı ve geri alamıyorum şimdi yeni bir hesap oluşturup bütün işlemleri oradan yapmak istiyorum. Sizi bulmuşken de sormadan geçemiyorumsammedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Bu eğitimler İstanbul'da oluyor, sıkıntı değil benim için fakat sertifika alabiliyor muyuz? Ücretli mi?
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 16:20:36 -->-> Daha önceki mesaj 16:18:48 --
Artık SEO konusunda kazık yemek istemediğimden bu işi adam gibi öğrenmek istiyorum. En azından param yoktu da Google'da iş yapamadım derim. Bu konudaki yorumunuz için teşekkürler.avokado adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 28-07-2015, 17:06:19Direkt kendiniz gidebilirsiniz, büyük ihtimalle Tekfen Towers dadır.akcyseo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-07-2015, 17:10:39Glory adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet adres belirtmişler. teşekkürler
