Merhaba arkadaşlar,

Öncelikle foruma yeni kayıt oldum, herkese iyi forumlar diliyorum. Hazır kayıt olmuşken bu merakımı gidermek adına bu soruyu sizlerle paylaşmak istiyorum. Önümüzdeki hafta İstanbul'da bir Adwors eğitim semineri olacak, sertifikalı! Bu seminere kayıt oldum ve kabul mesajı geldi.

Bu seminere gitmek için bir ajansa, şirkete bağlı olmam gerekiyor mu? Yada sertifika almak için aynı şekilde gerekiyor mu? Ben olmuyor diye biliyorum ama yine de size sorayım dedim.