• 21-01-2015, 13:41:18
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    20 Kişi dolduğundan konu kapanabilir.
  • 21-01-2015, 15:31:52
    #2
    125 TL ödeyip 250 TL yayınlatabiliyor muyuz acaba?
  • 21-01-2015, 17:31:44
    #3
    250TL haricinde ödememiz gereken başka bir tutar olacak mı? Toplamda kaç TL'lik reklamımız yayınlanacak? 750TL mi?
  • 21-01-2015, 23:32:50
    #4
    Teşekkürler. Birlikte çalıştık. Arkadaş ile.. Tavsiye ederim.
  • 22-01-2015, 00:34:56
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhabalar,

    Anlamak açısından soruyorum size komısyon vercekmiyiz ? Yoksa hocam R10culara hediyemi ediyorsunuz

    Bende 250-400 tllik kupon arayısındayım 250 ode 250 kazan gıbı bunun farkı varmıdır ?

    Hesabımızdakı bakıyeyı erıtmemız ıcın bır zamanımız var anladıgım kadarı ıle cunku 250 odedıkden sonra bu lınk meselesı oluyor bunun son tarıhı nedır ?

    Tesekkurler sımdıden.

    Kolaylıklar gelsın
  • 22-01-2015, 02:00:10
    #6
    Üyeliği durduruldu
    arkadaşla çalıştım. sorun yok. gayet iyi. hesabı paylaştı dediği gibi 250 tl ye 500 tl lik reklam yaptık. memnun kaldım. önümüzdeki ay bir daha alacağım.
  • 22-01-2015, 11:02:18
    #7
    BerkKaragul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    125 TL ödeyip 250 TL yayınlatabiliyor muyuz acaba?
    Pm gönderildi.

    Napolyon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    250TL haricinde ödememiz gereken başka bir tutar olacak mı? Toplamda kaç TL'lik reklamımız yayınlanacak? 750TL mi?
    250tl ödedikten sonra toplamda 500 TL reklamınız olacak.

    glacier adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkürler. Birlikte çalıştık. Arkadaş ile.. Tavsiye ederim.
    Devamınıda olur inş.

    zuken adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar,

    Anlamak açısından soruyorum size komısyon vercekmiyiz ? Yoksa hocam R10culara hediyemi ediyorsunuz

    Bende 250-400 tllik kupon arayısındayım 250 ode 250 kazan gıbı bunun farkı varmıdır ?

    Hesabımızdakı bakıyeyı erıtmemız ıcın bır zamanımız var anladıgım kadarı ıle cunku 250 odedıkden sonra bu lınk meselesı oluyor bunun son tarıhı nedır ?

    Tesekkurler sımdıden.

    Kolaylıklar gelsın
    Pm gönderildi.

    mucoco adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşla çalıştım. sorun yok. gayet iyi. hesabı paylaştı dediği gibi 250 tl ye 500 tl lik reklam yaptık. memnun kaldım. önümüzdeki ay bir daha alacağım.

    Güzel çalışmaydı.
  • 22-01-2015, 12:45:51
    #8
    Üyeliği durduruldu
    konuda yer alan bilgiler dışında, detaylı bilgi alabilir miyim.
  • 22-01-2015, 14:42:03
    #9
    Pm gönderildi