Kampanya bitti
72
●5.918
- 21-01-2015, 13:41:18Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.20 Kişi dolduğundan konu kapanabilir.
- 22-01-2015, 00:34:56Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Merhabalar,
Anlamak açısından soruyorum size komısyon vercekmiyiz ? Yoksa hocam R10culara hediyemi ediyorsunuz
Bende 250-400 tllik kupon arayısındayım 250 ode 250 kazan gıbı bunun farkı varmıdır ?
Hesabımızdakı bakıyeyı erıtmemız ıcın bır zamanımız var anladıgım kadarı ıle cunku 250 odedıkden sonra bu lınk meselesı oluyor bunun son tarıhı nedır ?
Tesekkurler sımdıden.
Kolaylıklar gelsın - 22-01-2015, 11:02:18Pm gönderildi.BerkKaragul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
250tl ödedikten sonra toplamda 500 TL reklamınız olacak.Napolyon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Devamınıda olur inş.glacier adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Pm gönderildi.zuken adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
mucoco adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Güzel çalışmaydı.
