Merhabalar,
Anlamak açısından soruyorum size komısyon vercekmiyiz ? Yoksa hocam R10culara hediyemi ediyorsunuz
Bende 250-400 tllik kupon arayısındayım 250 ode 250 kazan gıbı bunun farkı varmıdır ?
Hesabımızdakı bakıyeyı erıtmemız ıcın bır zamanımız var anladıgım kadarı ıle cunku 250 odedıkden sonra bu lınk meselesı oluyor bunun son tarıhı nedır ?
Tesekkurler sımdıden.
Kolaylıklar gelsın