BerkKaragul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
125 TL ödeyip 250 TL yayınlatabiliyor muyuz acaba?
Pm gönderildi.

Napolyon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
250TL haricinde ödememiz gereken başka bir tutar olacak mı? Toplamda kaç TL'lik reklamımız yayınlanacak? 750TL mi?
250tl ödedikten sonra toplamda 500 TL reklamınız olacak.

glacier adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkürler. Birlikte çalıştık. Arkadaş ile.. Tavsiye ederim.
Devamınıda olur inş.

zuken adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar,

Anlamak açısından soruyorum size komısyon vercekmiyiz ? Yoksa hocam R10culara hediyemi ediyorsunuz

Bende 250-400 tllik kupon arayısındayım 250 ode 250 kazan gıbı bunun farkı varmıdır ?

Hesabımızdakı bakıyeyı erıtmemız ıcın bır zamanımız var anladıgım kadarı ıle cunku 250 odedıkden sonra bu lınk meselesı oluyor bunun son tarıhı nedır ?

Tesekkurler sımdıden.

Kolaylıklar gelsın
Pm gönderildi.

mucoco adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
arkadaşla çalıştım. sorun yok. gayet iyi. hesabı paylaştı dediği gibi 250 tl ye 500 tl lik reklam yaptık. memnun kaldım. önümüzdeki ay bir daha alacağım.

Güzel çalışmaydı.