125 TL ödeyip 250 TL yayınlatabiliyor muyuz acaba?
Pm gönderildi.
250TL haricinde ödememiz gereken başka bir tutar olacak mı? Toplamda kaç TL'lik reklamımız yayınlanacak? 750TL mi?
250tl ödedikten sonra toplamda 500 TL reklamınız olacak.
Teşekkürler. Birlikte çalıştık. Arkadaş ile.. Tavsiye ederim.
Devamınıda olur inş.
Merhabalar,
Anlamak açısından soruyorum size komısyon vercekmiyiz ? Yoksa hocam R10culara hediyemi ediyorsunuz
Bende 250-400 tllik kupon arayısındayım 250 ode 250 kazan gıbı bunun farkı varmıdır ?
Hesabımızdakı bakıyeyı erıtmemız ıcın bır zamanımız var anladıgım kadarı ıle cunku 250 odedıkden sonra bu lınk meselesı oluyor bunun son tarıhı nedır ?
Tesekkurler sımdıden.
Kolaylıklar gelsın
Pm gönderildi.
arkadaşla çalıştım. sorun yok. gayet iyi. hesabı paylaştı dediği gibi 250 tl ye 500 tl lik reklam yaptık. memnun kaldım. önümüzdeki ay bir daha alacağım.
Güzel çalışmaydı.