• 21-11-2007, 21:55:10
    #28
    evet ya bu ne böyle kardeşim 16 tıklama = 85 cent sadakamı
  • 21-11-2007, 23:34:03
    #29
    Üyeliği durduruldu
    sonunda bizde bi ringofon sitesi açıp google adwords'e 0.01 den reklam vercez artık napalım bir türk şirketi bile google'dan iyi kazandırıyo kardeşim ne iş bu ya google kendinimi bitirmeye çalışıyo yoksa bizimi anlamadım.sonuçta tıklamalar azalınca kendi kazancıda düşüyo ne yapmaya çalışıyo bu yaa off :S
  • 21-11-2007, 23:45:16
    #30
    Üyeliği durduruldu
    Talep arttıkça oranlar düşüyor...
  • 21-11-2007, 23:54:58
    #31
    0.02 dalga geçiyor sanırım Google.
  • 22-11-2007, 00:12:43
    #32
    Üyeliği durduruldu
    Ehhh alıştık artık.
  • 22-11-2007, 01:54:28
    #33
    tıklamalar yarı yarıya tüm sitelerde düştüyse, google bu kadar reklamı hangi sitede gösterecek ve tıklanma olmayınca bu reklamlar dolmayacakmı anlamadımki? O kadar reklam veren var. Adamın reklamı 1 senede biteceğine şimdi 2 sene gidecek..
  • 22-11-2007, 03:19:04
    #34
    dll adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tıklamalar yarı yarıya tüm sitelerde düştüyse, google bu kadar reklamı hangi sitede gösterecek ve tıklanma olmayınca bu reklamlar dolmayacakmı anlamadımki? O kadar reklam veren var. Adamın reklamı 1 senede biteceğine şimdi 2 sene gidecek..
    Yanlış tıkla gelecek ziyaretçiye 1 sene sonra gelecek gerçek ziyaretçiyi tercih eder heralde ne dersin?
  • 22-11-2007, 05:06:44
    #35
    Google bu işte milyar$ kazanıyor arkadaşlar. Aylık 1 milyar $ kazanacağına şimdi bu parayı 2 ayda kazanacak. Bunu kendisi göze aldıysa bize eywallah demek düşer. Bari ücretlendirmeyi yükseltse veya euro cinsinden yapsa ne bileyim.

    Birde şöyle bir özellik olsa ya; Sitenizde çıkacak en düşük reklam ücretini seçiniz : 0,01$ - 0,05$, 0,10$ gibi
  • 22-11-2007, 10:23:01
    #36
    oo ücret seçme olsa ne hoş olur ya