tıklamalar yarı yarıya tüm sitelerde düştüyse, google bu kadar reklamı hangi sitede gösterecek ve tıklanma olmayınca bu reklamlar dolmayacakmı anlamadımki? O kadar reklam veren var. Adamın reklamı 1 senede biteceğine şimdi 2 sene gidecek..
Yanlış tıkla gelecek ziyaretçiye 1 sene sonra gelecek gerçek ziyaretçiyi tercih eder heralde ne dersin?