Google bu işte milyar$ kazanıyor arkadaşlar. Aylık 1 milyar $ kazanacağına şimdi bu parayı 2 ayda kazanacak. Bunu kendisi göze aldıysa bize eywallah demek düşer. Bari ücretlendirmeyi yükseltse veya euro cinsinden yapsa ne bileyim.
Birde şöyle bir özellik olsa ya; Sitenizde çıkacak en düşük reklam ücretini seçiniz : 0,01$ - 0,05$, 0,10$ gibi