Daha önceden Youtube da kullandığım AdSense hesabı ile Cuma günü WebSite başvurusu yaptım. Henüz bir cevap gelmedi, yapmam gereken birşey varmı?
-Konuyu açma sebebim konuların çoğunu gezdim, çoğu arkadaş 1-2 gün içinde cevap almış.
AdSense Onay Süreci
5
●844
- 05-02-2013, 19:44:41Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Ben yaklaşık 10 gün önce, blogger üzerinden bir blog sitesi açtım, tema olarak da özel bir tema değil yine bloggerin kendi temalarından birini kullandım ve Rusçadan çevirdiğim 5-6 tane yazıyı yayınladım. Blogda daha içerik tam değilken 3. günde başvuru yapmıştım ve hemen ilk onayı verdi ikinci onayı ise bugün aldım yani 6-7 gün sürdü.
- 05-02-2013, 19:48:29Söylediğinize göre ilk onayı hemen almışsınız. Benim 4 gün oldu daha hiçbir mail alamadım.slayerbyslaysatan2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-02-2013, 19:50:21Başka bir siteyle aynı hesaptan tekrar başvurun ama site kurallara uygun ve sade olsun.
- 06-02-2013, 14:13:23Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.WordPress kullanıyorsanız şayet. Bu konuda kısa yoldan sonuca ulaşan müşterilerim mevcut. İmzamdaki reklama tıklayıp inceleyebilirsiniz.