• 05-02-2013, 19:15:07
    #1
    Daha önceden Youtube da kullandığım AdSense hesabı ile Cuma günü WebSite başvurusu yaptım. Henüz bir cevap gelmedi, yapmam gereken birşey varmı?

    -Konuyu açma sebebim konuların çoğunu gezdim, çoğu arkadaş 1-2 gün içinde cevap almış.
  • 05-02-2013, 19:44:41
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ben yaklaşık 10 gün önce, blogger üzerinden bir blog sitesi açtım, tema olarak da özel bir tema değil yine bloggerin kendi temalarından birini kullandım ve Rusçadan çevirdiğim 5-6 tane yazıyı yayınladım. Blogda daha içerik tam değilken 3. günde başvuru yapmıştım ve hemen ilk onayı verdi ikinci onayı ise bugün aldım yani 6-7 gün sürdü.
  • 05-02-2013, 19:48:29
    #3
    slayerbyslaysatan2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben yaklaşık 10 gün önce, blogger üzerinden bir blog sitesi açtım, tema olarak da özel bir tema değil yine bloggerin kendi temalarından birini kullandım ve Rusçadan çevirdiğim 5-6 tane yazıyı yayınladım. Blogda daha içerik tam değilken 3. günde başvuru yapmıştım ve hemen ilk onayı verdi ikinci onayı ise bugün aldım yani 6-7 gün sürdü.
    Söylediğinize göre ilk onayı hemen almışsınız. Benim 4 gün oldu daha hiçbir mail alamadım.
  • 05-02-2013, 19:50:21
    #4
    Başka bir siteyle aynı hesaptan tekrar başvurun ama site kurallara uygun ve sade olsun.
  • 05-02-2013, 19:54:16
    #5
    Başka arkadaşlarında yorumunu alayım, ona göre biraz daha bekler yada dediğiniz gibi yeni bir başvuru yaparım
  • 06-02-2013, 14:13:23
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    WordPress kullanıyorsanız şayet. Bu konuda kısa yoldan sonuca ulaşan müşterilerim mevcut. İmzamdaki reklama tıklayıp inceleyebilirsiniz.