Daha önceden Youtube da kullandığım AdSense hesabı ile Cuma günü WebSite başvurusu yaptım. Henüz bir cevap gelmedi, yapmam gereken birşey varmı?

-Konuyu açma sebebim konuların çoğunu gezdim, çoğu arkadaş 1-2 gün içinde cevap almış.