Ben yaklaşık 10 gün önce, blogger üzerinden bir blog sitesi açtım, tema olarak da özel bir tema değil yine bloggerin kendi temalarından birini kullandım ve Rusçadan çevirdiğim 5-6 tane yazıyı yayınladım. Blogda daha içerik tam değilken 3. günde başvuru yapmıştım ve hemen ilk onayı verdi ikinci onayı ise bugün aldım yani 6-7 gün sürdü.
Söylediğinize göre ilk onayı hemen almışsınız. Benim 4 gün oldu daha hiçbir mail alamadım.