• 04-01-2013, 02:41:21
    #10
    Oxide adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adsense tekel denebilir o zaman, peki nasıl başvurmam lazım buraya ? 12k index var bana yetersiz içerik diyip reklam vermediler.
    yetersiz içerik olarak her zaman sitedeki toplam içerik degil,bagzı zamanlar (hatta bence genellikle) özgün içerigi kastediyor adsense.
  • 04-01-2013, 02:50:23
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Yandex bomba gibi gelecek inşallah.
  • 04-01-2013, 02:51:18
    #12
    Üyeliği durduruldu
    fatihbaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yetersiz içerik olarak her zaman sitedeki toplam içerik degil,bagzı zamanlar (hatta bence genellikle) özgün içerigi kastediyor adsense.
    Başvuru yaptığım site imzamdaki 2. link ve bütün yazılar ziyaretçilere ait, yazılar özgün diye düşünüyorum açıkcası.
  • 04-01-2013, 02:52:58
    #13
    Yandex ne zaman başlar ki ? Geç bile kalmadı mı sanki ?
  • 04-01-2013, 03:00:35
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Hakaco_01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yandex ne zaman başlar ki ? Geç bile kalmadı mı sanki ?
    Reklam veren sayısını artmasını bekliyor olabilir. Yoksa çoğu kişide boş reklam yayınlanabilir.

    Adsense için başvurduğum sitenin min. kaç hiti olması gerekir sizce ?
  • 04-01-2013, 04:58:04
    #15
    Oxide adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Reklam veren sayısını artmasını bekliyor olabilir. Yoksa çoğu kişide boş reklam yayınlanabilir.

    Adsense için başvurduğum sitenin min. kaç hiti olması gerekir sizce ?
    Sitenizin hiti hiç onemli değil, index sayınız 10 dahi olsa, içeriğiniz kaliteli ve özgün olursa kabul olur başvurunuz, ben kendi sitemde 30 index varken, 4-5 konu falan, başvuru yaptım, akşamına kabul edildi.
  • 04-01-2013, 05:10:34
    #16
    Oxide adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başvuru yaptığım site imzamdaki 2. link ve bütün yazılar ziyaretçilere ait, yazılar özgün diye düşünüyorum açıkcası.
    hocam yazdığımı yanlış anlamayın ama o siteyi adsense kolay kolay onaylamaz.
    bunu google standart bir ziyaretçi defteri yada sadece bir yorum sayfası olarak görecektir.
    bir bilgi veya içerik yok.
    bu yüzden 10bin index değil 100bin indexi olsun
    hiti 10-20k olsun yinede kolay kolay bu site ile adsense alabileceğinizi sanmıyorum.
  • 04-01-2013, 05:17:04
    #17
    Adsense tekel gerçekten. Dünya batsa Google batmaz, paran içerde kalmaz.

    Ancak adsense'de bu tekelliğin imparatorluğunda kendi kanunlarını şart koşuyor. İçinde 15 makale olan blogger'ı 1 saatte kabul ediyor, tamamen özgün içeriğe sahip 1 senelik siteyi kabul etmiyor. Eski kriterlerde revizyona gittiler anlaşılan, yeni başvuru formülleri dökülür yakında foruma
  • 04-01-2013, 05:35:17
    #18
    kardes kusura bakmada kırk takla atsakta adsense o sıteyı asla onaylamaz. sana tavsıyem ıllede bu sıteye adsense reklamı koyacam dıyosan. bi tane blogspot ac özgun bısıleer yaz. basvur kesın onaylanır. o hesaptan bu sıte ıcın reklam kanalı ac olsun bıtsın