Oxide adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Adsense mi Gittigidiyor mu ?
26
●1.896
- 04-01-2013, 02:51:18Üyeliği durdurulduBaşvuru yaptığım site imzamdaki 2. link ve bütün yazılar ziyaretçilere ait, yazılar özgün diye düşünüyorum açıkcası.fatihbaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-01-2013, 03:00:35Üyeliği durdurulduReklam veren sayısını artmasını bekliyor olabilir. Yoksa çoğu kişide boş reklam yayınlanabilir.Hakaco_01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Adsense için başvurduğum sitenin min. kaç hiti olması gerekir sizce ? - 04-01-2013, 04:58:04Sitenizin hiti hiç onemli değil, index sayınız 10 dahi olsa, içeriğiniz kaliteli ve özgün olursa kabul olur başvurunuz, ben kendi sitemde 30 index varken, 4-5 konu falan, başvuru yaptım, akşamına kabul edildi.Oxide adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-01-2013, 05:10:34hocam yazdığımı yanlış anlamayın ama o siteyi adsense kolay kolay onaylamaz.Oxide adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bunu google standart bir ziyaretçi defteri yada sadece bir yorum sayfası olarak görecektir.
bir bilgi veya içerik yok.
bu yüzden 10bin index değil 100bin indexi olsun
hiti 10-20k olsun yinede kolay kolay bu site ile adsense alabileceğinizi sanmıyorum. - 04-01-2013, 05:17:04Adsense tekel gerçekten. Dünya batsa Google batmaz, paran içerde kalmaz.
Ancak adsense'de bu tekelliğin imparatorluğunda kendi kanunlarını şart koşuyor. İçinde 15 makale olan blogger'ı 1 saatte kabul ediyor, tamamen özgün içeriğe sahip 1 senelik siteyi kabul etmiyor. Eski kriterlerde revizyona gittiler anlaşılan, yeni başvuru formülleri dökülür yakında foruma