Adsense tekel gerçekten. Dünya batsa Google batmaz, paran içerde kalmaz.
Ancak adsense'de bu tekelliğin imparatorluğunda kendi kanunlarını şart koşuyor. İçinde 15 makale olan blogger'ı 1 saatte kabul ediyor, tamamen özgün içeriğe sahip 1 senelik siteyi kabul etmiyor. Eski kriterlerde revizyona gittiler anlaşılan, yeni başvuru formülleri dökülür yakında foruma