Yandex Türkiye de %5 e ulaşmadan reklam vermeyecek
şu anda %2-3 kullanım var
Adsense mi Gittigidiyor mu ?
26
●1.896
- 04-01-2013, 05:43:02
- 04-01-2013, 06:00:42blogspot halen işe yarıyor mu?ATABEY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-01-2013, 06:02:48bayan isimle başvuru yapın google adsenseye,
onaylanacaktır.
Kolay gelsin - 04-01-2013, 06:57:57Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.GittiGidiyor.com Ebay tarafından satın alınmadan önce gayet iyiydi. Türkçe içerikli sitelerimde GG reklamlarına yer veriyordum işin doğrusu memnundum en azından diğer türk firmalara göre. Ne zaman satıldı işte o zaman GG harbi gg oldu.
AdSense yaşam ilacıdır, AdSense babadır, AdSense Aşktır, AdSense uçsuz bucaksız denizdir, okyanustur. AdSense hayattır
- 04-01-2013, 07:19:10eger bu siteyi şimdi onaylamıyorsa,bu şekilde reklam ekledigindede bence ilk fırsatta hesabı banlar,bu site ile ilgili bi sebep öne sürerekATABEY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-01-2013, 11:26:28Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Tamam belki Oxide adlı arkadasımızın i,sitesi adsense icin uygun degil.Benim imzamdaki kefal.org adlı site full ozgun ve 4-5 aydır reklam için ugrasıyorum alamadım.Ya google politikalarıyla uyumlu degil diyor ya da yetersiz icerik diyor.