• 04-01-2013, 05:43:02
    #19
    Yandex Türkiye de %5 e ulaşmadan reklam vermeyecek

    şu anda %2-3 kullanım var
  • 04-01-2013, 06:00:42
    #20
    ATABEY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kardes kusura bakmada kırk takla atsakta adsense o sıteyı asla onaylamaz. sana tavsıyem ıllede bu sıteye adsense reklamı koyacam dıyosan. bi tane blogspot ac özgun bısıleer yaz. basvur kesın onaylanır. o hesaptan bu sıte ıcın reklam kanalı ac olsun bıtsın
    blogspot halen işe yarıyor mu?
  • 04-01-2013, 06:02:48
    #21
    bayan isimle başvuru yapın google adsenseye,

    onaylanacaktır.

    Kolay gelsin
  • 04-01-2013, 06:57:57
    #22
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    GittiGidiyor.com Ebay tarafından satın alınmadan önce gayet iyiydi. Türkçe içerikli sitelerimde GG reklamlarına yer veriyordum işin doğrusu memnundum en azından diğer türk firmalara göre. Ne zaman satıldı işte o zaman GG harbi gg oldu.

    AdSense yaşam ilacıdır, AdSense babadır, AdSense Aşktır, AdSense uçsuz bucaksız denizdir, okyanustur. AdSense hayattır
  • 04-01-2013, 07:03:23
    #23
    Tartışmasız adsense
  • 04-01-2013, 07:19:10
    #24
    ATABEY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kardes kusura bakmada kırk takla atsakta adsense o sıteyı asla onaylamaz. sana tavsıyem ıllede bu sıteye adsense reklamı koyacam dıyosan. bi tane blogspot ac özgun bısıleer yaz. basvur kesın onaylanır. o hesaptan bu sıte ıcın reklam kanalı ac olsun bıtsın
    eger bu siteyi şimdi onaylamıyorsa,bu şekilde reklam ekledigindede bence ilk fırsatta hesabı banlar,bu site ile ilgili bi sebep öne sürerek
  • 04-01-2013, 11:26:28
    #25
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Tamam belki Oxide adlı arkadasımızın i,sitesi adsense icin uygun degil.Benim imzamdaki kefal.org adlı site full ozgun ve 4-5 aydır reklam için ugrasıyorum alamadım.Ya google politikalarıyla uyumlu degil diyor ya da yetersiz icerik diyor.
  • 04-01-2013, 11:37:34
    #26
    Üyeliği durduruldu
    O zaman gg'ye şükür mü edeyim

    bu arada sitemi yerden yere vurdunuz be
  • 04-01-2013, 16:42:43
    #27
    Tek kelime ile adsense.