ama sora sildi....Ahhh ahh nerde.
Adsenseye Girebilen var mı?
31
●1.417
- 21-10-2007, 00:29:47Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.bende açıldı kazançlar bayağı bi artmış

Ama sayfa tam olarak açılmadı sorunlu.Sonra da virüs scan deyip beni attı anlamadım vallahi. - 21-10-2007, 00:30:33engelci19 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sanane ? Google adwords eğer tık başına 0.01 ücret kabul ediyorsa millet verir Çok söveceksen kendine söv.Başına silah dayayıp adsense kullandırtmıyorlar ya kullanma sende. - 21-10-2007, 00:38:16Üyeliği durdurulduUmarım hocam tekrar deneyebilir misin?ogogi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-10-2007, 02:49:43Sende bu aralar ne böyle kabadayı tavırları. Amacın ne aslanım. Fazla ucma derim ben.Ne yani bir ringofon için adsense mi kullanmayacamDuygusaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
