DuygusaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sanane ? Google adwords eğer tık başına 0.01 ücret kabul ediyorsa millet verir Çok söveceksen kendine söv.Başına silah dayayıp adsense kullandırtmıyorlar ya kullanma sende.
Sende bu aralar ne böyle kabadayı tavırları. Amacın ne aslanım. Fazla ucma derim ben.Ne yani bir ringofon için adsense mi kullanmayacam