Adsenseye Girebilen var mı?
31
●1.417
- 21-10-2007, 00:07:53Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.adsense paneli çok ağır...
- 21-10-2007, 00:09:33Sistem kullanılamaz
Sistemimiz bakım sebebiyle geçici olarak kullanılamaz durumdadır. Lütfen daha sonra tekrar deneyin. Verdiğimiz rahatsızlıktan dolayı özür dileriz.
Sistemde değişiklik ve yükseltilme ile ilgili bişeyler hala devam ediyor. Oysaki yükseltildi dedi az önce şimdi bakım diyor yine - 21-10-2007, 00:16:12Üyeliği durdurulduBu hızla sabah açılır herhalde.. Durdu duracak nerdeyse..