• 21-10-2007, 00:01:08
    #19
    bende giremedim hala bekliyorum
  • 21-10-2007, 00:01:58
    #20
    bende adsense sayfası çok ağır hatta şuanda hiç girmiyor aynı sorunu yaşayan varmı ?
  • 21-10-2007, 00:06:19
    #21
    herkeste aynı sorun var ama zaman zaman açılıyor.
  • 21-10-2007, 00:07:53
    #22
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    adsense paneli çok ağır...
  • 21-10-2007, 00:09:33
    #23
    Sistem kullanılamaz
    Sistemimiz bakım sebebiyle geçici olarak kullanılamaz durumdadır. Lütfen daha sonra tekrar deneyin. Verdiğimiz rahatsızlıktan dolayı özür dileriz.

    Sistemde değişiklik ve yükseltilme ile ilgili bişeyler hala devam ediyor. Oysaki yükseltildi dedi az önce şimdi bakım diyor yine
  • 21-10-2007, 00:13:03
    #24
    şu ara acayip yavaş...
  • 21-10-2007, 00:15:57
    #25
    Bende çıkan ise şu;

    AdSense Hesabı Yok
    Başvurunuzu tamamlamadığınızdan bu henüz bu kullanıcı için bir AdSense hesabı mevcut değil.

    Umarım kötü birşey yoktur.
  • 21-10-2007, 00:16:12
    #26
    Üyeliği durduruldu
    Bu hızla sabah açılır herhalde.. Durdu duracak nerdeyse..
  • 21-10-2007, 00:24:41
    #27
    Bende açıldı arkadaşlar.