O halde şu başlıktaki site nasıl yayınlıyor adsensi? Bu çifte standartın sebebi nedir?
https://www.r10.net/google-adsense/91...p-adsense.html
dizi izleme sitesinde adsense
12
●1.423
- 09-11-2012, 13:36:01anlamadım sizin gibileri niye şikayet etmesinler? bide dürzü diyon... cvp verirdimde kavga çıkar !raskors adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-11-2012, 16:44:13çifte standart olmaz öncelikle o sitede verdiğiniz konunun devamında nedeni belirtilmiş :SeliM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.r10.net/1066165513-post10.html
Adsense kurallarında da belirtiliyor kuralları telif haklarını ihlal edenler banlanır fakat bütün siteleri bilmemiz olanaksız lütfen ihlal eden site görürseniz ihlal bildirimi yapın falan diye yazıyor. Örneğin kaçak mal satışı yasak lakin devletin bunlara ceza kesmesi için ihbar edilmesi gerekiyor buna benziyor bu işleyişte bir bakıma. - 09-11-2012, 17:11:32şimdi şu şekilde google neden sitemize onay vermez ; politikalara uymuyoruz ( dizi sitesi için ) sonrasında ise başka bir site üzerinden alıp o siteye ekletebiliriz ta ki banlanıncaya kadar boşa kürek çekmiş oluruz.SeliM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle