• 09-11-2012, 12:19:23
    #10
    O halde şu başlıktaki site nasıl yayınlıyor adsensi? Bu çifte standartın sebebi nedir?

    https://www.r10.net/google-adsense/91...p-adsense.html
  • 09-11-2012, 13:36:01
    #11
    raskors adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Telif hakkı içeren sitelere adsense izin vermiyor. Şöyleki ; bir kaç hafta yayınlayabiliyorsunuz ama illede bi dürzü sitenize girip reklamları gördüğünde telif hakkından dolayı ihlal ediyor tarzında google a şikayet bildirimi yapıyor. Google da şikayete istinaden uyanıyor ve domaini yada hesabınızı banlıyor. Mutlaka yakalıyor kaçış çok zor.
    anlamadım sizin gibileri niye şikayet etmesinler? bide dürzü diyon... cvp verirdimde kavga çıkar !
  • 09-11-2012, 16:44:13
    #12
    SeliM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O halde şu başlıktaki site nasıl yayınlıyor adsensi? Bu çifte standartın sebebi nedir?

    https://www.r10.net/google-adsense/91...p-adsense.html
    çifte standart olmaz öncelikle o sitede verdiğiniz konunun devamında nedeni belirtilmiş :
    https://www.r10.net/1066165513-post10.html

    Adsense kurallarında da belirtiliyor kuralları telif haklarını ihlal edenler banlanır fakat bütün siteleri bilmemiz olanaksız lütfen ihlal eden site görürseniz ihlal bildirimi yapın falan diye yazıyor. Örneğin kaçak mal satışı yasak lakin devletin bunlara ceza kesmesi için ihbar edilmesi gerekiyor buna benziyor bu işleyişte bir bakıma.
  • 09-11-2012, 17:11:32
    #13
    SeliM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O halde şu başlıktaki site nasıl yayınlıyor adsensi? Bu çifte standartın sebebi nedir?

    https://www.r10.net/google-adsense/91...p-adsense.html
    şimdi şu şekilde google neden sitemize onay vermez ; politikalara uymuyoruz ( dizi sitesi için ) sonrasında ise başka bir site üzerinden alıp o siteye ekletebiliriz ta ki banlanıncaya kadar boşa kürek çekmiş oluruz.