çifte standart olmaz öncelikle o sitede verdiğiniz konunun devamında nedeni belirtilmiş :
https://www.r10.net/1066165513-post10.html
Adsense kurallarında da belirtiliyor kuralları telif haklarını ihlal edenler banlanır fakat bütün siteleri bilmemiz olanaksız lütfen ihlal eden site görürseniz ihlal bildirimi yapın falan diye yazıyor. Örneğin kaçak mal satışı yasak lakin devletin bunlara ceza kesmesi için ihbar edilmesi gerekiyor buna benziyor bu işleyişte bir bakıma.