Telif hakkı içeren sitelere adsense izin vermiyor. Şöyleki ; bir kaç hafta yayınlayabiliyorsunuz ama illede bi dürzü sitenize girip reklamları gördüğünde telif hakkından dolayı ihlal ediyor tarzında google a şikayet bildirimi yapıyor. Google da şikayete istinaden uyanıyor ve domaini yada hesabınızı banlıyor. Mutlaka yakalıyor kaçış çok zor.
anlamadım sizin gibileri niye şikayet etmesinler? bide dürzü diyon... cvp verirdimde kavga çıkar !