• 10-10-2007, 21:02:40
    #10
    Üyeliği durduruldu
    JustGo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    adsense maceramın süresi vs. beni ilgilendirir.
    Buradaki adwords yayıncılarınıda ilgilendirdiğini unutuyorsun.Bu foruma sadece adsense yayıncıları girmiyor adwords reklam verenler de giriyor sen onlardan haksız kazanç elde ettiğini açık açık söylüyorsun ve onlar bundan hoşnut olmaz.
  • 10-10-2007, 21:09:34
    #11
    Misafir
    JustGo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok bilmişlik yapıp konu dışı cevaplar vermeyin lütfen ben kullanıcı sözleşmesini okudum içiniz rahat olsun , çalmak çırpmaktan bahsetmeden önce kendini sorgula lütfen ben sorduğum soru ile ilgili bilgi istiyorum adsense maceramın süresi vs. beni ilgilendirir.
    Senin okuduğun sözleşmenin

    Yanlış sözleşme okumuşsun demekki..
  • 10-10-2007, 21:14:09
    #12
    Hocam istersen int. cafe git 50 tane pc nin herbirinden ayrı ayrı tıkla google ip ya da ağı aşmış durumda direk adres tespitinden anlıyor geçersiz tıklamaları,zor etmeyelim yani bence... Arkadaşlar dogru söylüyor adwords yayıncılarını da düşün,yarın birgün reklam vermen gerekebilir senin de paranın boşa gittiğini düşün bir de...
  • 10-10-2007, 21:19:53
    #13
    Alıntı
    iteyide adsenseden gelir sağlıyabilmek amaçlı açtım , şu az ama güzel 2 orana göre sizce bu siteden belli bi hitte belli bir tıklama ile iyi gelir elde edebilirmiyim ? Yoksa normalde tık başı gelen ücret ortalama bumudur ?
    Sorun çok saçma geldi. 0.20 lik bir oranla tabiki iyi bir hitle güzel para kaldırırsın. Ne yani şimdi bunun için mi soru sordun..
  • 10-10-2007, 21:20:37
    #14
    Üyeliği durduruldu
    :-) Site içeriği yabancı , bir anda yabancılara karşıda ne kadar duyarlı oldunuz neyse sorumu geri alıyorum.Elbet kimse kimsenin kötülüğünü istemez ama ben bu konular ile ilgilenmiyorum sorduğum sorunun cevabını istiyorum dedikçe bir yerden girip gene konu başka yerlere kayıyor :-)Neyse soru sormadım kabul edilsin.

    Konu kapanmıştır ilgilenmiyorum.
  • 10-10-2007, 21:23:53
    #15
    Üslubunu düzelt önce, burdaki kişilerle nasıl konuşacağını bil. Böyle bir forumu seviyesiz bir forum gibi kullanma. Yardım istediysen verdiğimiz cevapları da önemse. Bize "çok bilmişlik yapma" deme.

    Kullanıcı sözleşmesini okumuşsun ancak hala kendi reklamlarına tıklayamayacağını bilmiyorsun. Demek ki anlama ile ilgili bir sorunun var.

    Neyse, bence bu tavrın nedeniyle sana yardımcı olmak isteyenlerden özür dile. Bu foruma ve adam olana bu yakışır zaten.

    JustGo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok bilmişlik yapıp konu dışı cevaplar vermeyin lütfen ben kullanıcı sözleşmesini okudum içiniz rahat olsun , çalmak çırpmaktan bahsetmeden önce kendini sorgula lütfen ben sorduğum soru ile ilgili bilgi istiyorum adsense maceramın süresi vs. beni ilgilendirir.
  • 10-10-2007, 22:00:23
    #16
    JustGo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    :-) Site içeriği yabancı , bir anda yabancılara karşıda ne kadar duyarlı oldunuz neyse sorumu geri alıyorum.Elbet kimse kimsenin kötülüğünü istemez ama ben bu konular ile ilgilenmiyorum sorduğum sorunun cevabını istiyorum dedikçe bir yerden girip gene konu başka yerlere kayıyor :-)Neyse soru sormadım kabul edilsin.

    Konu kapanmıştır ilgilenmiyorum.
    eğer sen sorduğun sorunun cevabını istiyorsan sadece sorunu sor. senin kendinin reklamlarına tıklaman bizi ilgilendirmiyorsa yazmıyacaksın ben tıkladım diye o zaman..
  • 11-10-2007, 05:08:12
    #17
    JustGo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    :-) Site içeriği yabancı , bir anda yabancılara karşıda ne kadar duyarlı oldunuz neyse sorumu geri alıyorum.Elbet kimse kimsenin kötülüğünü istemez ama ben bu konular ile ilgilenmiyorum sorduğum sorunun cevabını istiyorum dedikçe bir yerden girip gene konu başka yerlere kayıyor :-)Neyse soru sormadım kabul edilsin.

    Konu kapanmıştır ilgilenmiyorum.
    madem ilgilenmeyecen neden konu acıyorsun milletle oyunmu oynuyorsun senin gibiler yuzunden internetin tadı tuzu kalmadı yeni uye olmusun daha ilk mesajlarında baslamısın ortalıgı karıstırmaya allah bilir r10 dan kac kere banlandın acısını cıkarıon ayrıca oyle kendin tıklayarak anca kendini kandırırsın
  • 11-10-2007, 05:35:16
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Konu yeni uyeleri hos olmayan yollara surukleyeceginden ve bizzat konuyu acan kisi tarafindan "gereksiz" oldugu soylenmesi uzerine kapatilmistir.