:-) Site içeriği yabancı , bir anda yabancılara karşıda ne kadar duyarlı oldunuz neyse sorumu geri alıyorum.Elbet kimse kimsenin kötülüğünü istemez ama ben bu konular ile ilgilenmiyorum sorduğum sorunun cevabını istiyorum dedikçe bir yerden girip gene konu başka yerlere kayıyor :-)Neyse soru sormadım kabul edilsin.
Konu kapanmıştır ilgilenmiyorum.
madem ilgilenmeyecen neden konu acıyorsun milletle oyunmu oynuyorsun senin gibiler yuzunden internetin tadı tuzu kalmadı yeni uye olmusun daha ilk mesajlarında baslamısın ortalıgı karıstırmaya allah bilir r10 dan kac kere banlandın acısını cıkarıon ayrıca oyle kendin tıklayarak anca kendini kandırırsın