Üslubunu düzelt önce, burdaki kişilerle nasıl konuşacağını bil. Böyle bir forumu seviyesiz bir forum gibi kullanma. Yardım istediysen verdiğimiz cevapları da önemse. Bize "çok bilmişlik yapma" deme.

Kullanıcı sözleşmesini okumuşsun ancak hala kendi reklamlarına tıklayamayacağını bilmiyorsun. Demek ki anlama ile ilgili bir sorunun var.

Neyse, bence bu tavrın nedeniyle sana yardımcı olmak isteyenlerden özür dile. Bu foruma ve adam olana bu yakışır zaten.

JustGo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok bilmişlik yapıp konu dışı cevaplar vermeyin lütfen ben kullanıcı sözleşmesini okudum içiniz rahat olsun , çalmak çırpmaktan bahsetmeden önce kendini sorgula lütfen ben sorduğum soru ile ilgili bilgi istiyorum adsense maceramın süresi vs. beni ilgilendirir.