Az gösterim çok tık, çok kazanç..
39
●3.195
- 30-05-2006, 18:42:05Üyeliği durdurulducözmek önemli degildir bu işte onemli olan google amcaya saglamasini gosterebilmek o da mimkin diil
- 30-05-2006, 19:03:19MisafirForumda gerekli bilgiler bulunmaktadır. Radmin'in eski makalelerinden okuyup aklımda kalanları yazıyorum.
Çok gösterim olduğunda oranlar düşer ve tıklamalara az ücret verir. Çünkü gösterim çok olduğunda tıklamalar azsa reklamın kalitesi düşer. Örneğin forumunuzda reklam yayınlıyorsunuz. Reklama genelde yeni gelen kullanıcıların tıkladığı anlaşılmıştır. Çünkü sürekli kullanıcı reklamın yerini ezberlediği için içerik değil reklam olarak algılayıp tıklamaz. Bu da kazancın düşmesine sebep olur. - 30-05-2006, 19:03:45Kardeş lütfen biraz saygılı olun, yok yani paylaşıyoruz sizlerle, alaycı kelimelerle karşılaşıyorum hiç konu çasımda gelmiyo, paylaşım yapasımda ...
- 30-05-2006, 19:05:14SweetDreams adlı üyeden alıntı:
Buda benle dalga geçermişçesine cevap yazanlara kapak olabilir
- 30-05-2006, 19:21:21Ben bu olayda yeniyim ... Bişey araştırdım, sizlerle hemen paylaşmak istedim. Fakat hata yapmışım !
- 30-05-2006, 19:29:46Üyeliği durduruldubak daha R10 indexlememis seni hemen alinmak olmaz isiniyoz kaynasiyoz iste bole bole ok? ha ayrica google üç bilinmeyenli bi denklem reel kokunu arama bulamazsın