• 30-05-2006, 19:29:51
    #19
    peki ben yeniyim kim kime yakındır bilmiyodumda ... neyse bu konuyu açtığım için özür dilerim :S
  • 30-05-2006, 19:35:26
    #20
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Google Raporları adlı üyeden alıntı:
    x 69 8 11,59% USD 9,61 USD 0,66
    y 67 1 1,49% USD 5,07 USD 0,34
    z 38 1 2,63% USD 0,35 USD 0,01
    Bu istatistikleri nasıl yorumlayacaksınız?

    Google'den elde ettiğiniz kazançlar sitenizin kalitesine ve içeriğine bağlı olarak çıkan reklamların kalitesine bağlıdır. Az gösterim/çok tıklama gibi bir kanıya varmak kısmen yanlış olur.
  • 30-05-2006, 19:38:04
    #21
    tabi site ingilizce olursa iş değişebilir ona bişey diyeem şahsen ama türkçeyse o zaman hönk olurum
  • 30-05-2006, 19:59:55
    #22
    Üyeliği durduruldu
    TrueLove adlı üyeden alıntı:
    Çok saçma bir tez bu..
    sacma degil
    google spesifik şeyler arıyor.sen bir suru vafissız kullanıcıyı oraya yıgmıssın google için hiçbirşey.
    hitin az ama belirli bir kesme hitap edersen ,o zaman parayı kırarsın.
    bunu kendi tecrubelerimden biliyorum.
    arkadas haklı az hit cok tık =iyi kazanc
  • 30-05-2006, 20:16:26
    #23
    Bu arada siteyi para için değil, site olması için yapın !!! gerekli mesajıda verelim
  • 30-05-2006, 22:14:49
    #24
    az gösterim cok tık cok kazandırır ama banlanmanıza neden olur dikkat edin
  • 30-05-2006, 23:21:57
    #25
    Üyeliği durduruldu
    az hit cok tık = iyi kazanc = ban = kazanan google = avcunu yalayan webmaster
  • 30-05-2006, 23:28:22
    #26
    _DenizeruS_ adlı üyeden alıntı:
    Bu arada siteyi para için değil, site olması için yapın !!! gerekli mesajıda verelim
    kötü ve anlamsız bir mesaj olmuş gibi
  • 31-05-2006, 04:15:21
    #27
    Misafir
    Bence, arkadaşın deneme yanılma yöntemiyle düşündüğü ve farkettiği şeyleri burada bizlerle paylaşması güzel birşey. En etkili yöntemlerden bir tanesi deneme yanılma yöntemidir. Fakat bazı konularda deneme yanılma yöntemi çok zaman almaktadır. Zamandan tasarruf etmek için araştırma yapılıp belirli kaynaklardan yararlanılabilir. Bu kaynaklar R10'da oldukça fazla bulunmaktadır. Forumdaki eski kullanıcılar bu makaleleri çok önceden okudukları için bu yazılanlar gayet sıradan geliyor. Bu şekilde cevaplar vermeleri birazda kullanıcıların aralarındaki samimiyetten dolayı işi biraz geyiğe vurmalarından kaynaklanıyor. Tabi senin olaya nasıl tepki vereceğini tahmin etmedikleri için kırıcı olmuş olabilirler. Paylaşman hatalıdır demek yanlış olur gayet güzel bir davranış ama önce araştırmak gerekir. Araştırırsan çok daha başarılı olacağına eminim. İyi paylaşımlar.

    Az gösterim çok tık fazla gelir sağlar bir bakıma doğrudur ama olayı abartmamak lazım. Tıklamalar %10 limitini aşmamalıdır.
    300.000 gösterim 1000 click olursa pek birşey kazandırmaz fakat 15.000 gösterim 1000 click olursa daha çok kazandırır.