Forumda gerekli bilgiler bulunmaktadır. Radmin'in eski makalelerinden okuyup aklımda kalanları yazıyorum.

Çok gösterim olduğunda oranlar düşer ve tıklamalara az ücret verir. Çünkü gösterim çok olduğunda tıklamalar azsa reklamın kalitesi düşer. Örneğin forumunuzda reklam yayınlıyorsunuz. Reklama genelde yeni gelen kullanıcıların tıkladığı anlaşılmıştır. Çünkü sürekli kullanıcı reklamın yerini ezberlediği için içerik değil reklam olarak algılayıp tıklamaz. Bu da kazancın düşmesine sebep olur.