• 26-09-2012, 01:02:58
    #10
    oktayman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benim adsensyeli açalı 3 sene filan oldu işte bukadar yapabildik ancak(bunlarıda okuldaki bilgisayarlardan tıklıyordum).
    ama artık youtube başlıyorum,birde faceden çakma hesap açayım oooo
    100dolar yapalımda paramızı alalım
    Paranı mı Bence zor alırsın yukarıda söylediğim gibi
  • 26-09-2012, 01:08:17
    #11
    versinler canım koskoca google 100 dolar peşine düşmesin.şimdi baktımda ağustos 2007 de açmışım kaç senelik hukukumuz var
  • 26-09-2012, 09:07:30
    #12
    oktayman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benim adsensyeli açalı 3 sene filan oldu işte bukadar yapabildik ancak(bunlarıda okuldaki bilgisayarlardan tıklıyordum).
    ama artık youtube başlıyorum,birde faceden çakma hesap açayım oooo
    100dolar yapalımda paramızı alalım
    İnşallah google paranızı vermez.Bunu neden söylüyorum,çünkü haram yoldan para kazanıyorsunuz.Tıklamaları kendiniz yapıyorsunuz.Gerçekten bu hiç kabul edilemez bi durum.Sonra reklam verene yazık oluyor.Reklam veren size boş yere tıklayasınızmı diye para veriyor.Lütfen biraz kendimizi bilelim işimizi düzgün yapalım.Sonra neden banladım diye çırpınıyorsunuz.
  • 26-09-2012, 09:22:25
    #13
    Üyeliği durduruldu
    bu goruntulere gore sen google'yi kaziklamaya calisiyorsun gibime geldi !

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 09:22:25 -->-> Daha önceki mesaj 09:21:01 --

    oktayman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    versinler canım koskoca google 100 dolar peşine düşmesin.şimdi baktımda ağustos 2007 de açmışım kaç senelik hukukumuz var
    Arkadasim sen git okula okulunu oku, birak tiklamayi... o para googlenin cebinden ckmiyor, benim gibi, ve digerler gibi reklamverenlerin cebinden cikar.

    harram Zikkim olsun "Alabilirsen" !
  • 26-09-2012, 09:28:37
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Çoluk çocuk toplanmış, adsense'i kazıklamaya çalışıyor.
  • 26-09-2012, 09:41:18
    #15
    Otur sıfır.
  • 26-09-2012, 09:50:22
    #16
    Bir aya kalmaz banlanır bu hesap
  • 26-09-2012, 10:08:57
    #17
    Bencede paranı biraz zor alırsın gibi geliyor
  • 26-09-2012, 10:22:44
    #18
    Arkadaş birde güzel birşey yapıyormuş gibi yazmış buraya. Üç yıldız siteni geliştirmeye çalışsaydın daha fazla kazanırdın belki.