benim adsensyeli açalı 3 sene filan oldu işte bukadar yapabildik ancak(bunlarıda okuldaki bilgisayarlardan tıklıyordum).
ama artık youtube başlıyorum,birde faceden çakma hesap açayım oooo

100dolar yapalımda paramızı alalım
İnşallah google paranızı vermez.Bunu neden söylüyorum,çünkü haram yoldan para kazanıyorsunuz.Tıklamaları kendiniz yapıyorsunuz.Gerçekten bu hiç kabul edilemez bi durum.Sonra reklam verene yazık oluyor.Reklam veren size boş yere tıklayasınızmı diye para veriyor.Lütfen biraz kendimizi bilelim işimizi düzgün yapalım.Sonra neden banladım diye çırpınıyorsunuz.