benim adsensyeli açalı 3 sene filan oldu işte bukadar yapabildik ancak(bunlarıda okuldaki bilgisayarlardan tıklıyordum).
ama artık youtube başlıyorum,birde faceden çakma hesap açayım oooo

100dolar yapalımda paramızı alalım
Paranı mı

Bence zor alırsın yukarıda söylediğim gibi