oktayman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
benim adsensyeli açalı 3 sene filan oldu işte bukadar yapabildik ancak(bunlarıda okuldaki bilgisayarlardan tıklıyordum).
ama artık youtube başlıyorum,birde faceden çakma hesap açayım oooo
100dolar yapalımda paramızı alalım
Paranı mı Bence zor alırsın yukarıda söylediğim gibi