• 05-01-2011, 13:43:44
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhaba,

    Arkadaşlar bir çok sitem var üyelikli ve üyeliksiz adsense olayına çok titiz davranıyorum evde ve işyerimde sabit ipim var gereksiz hiç tık yapmıyorum ama 2 gün önce banlandım ne yapmalıyım?
  • 05-01-2011, 14:59:49
    #2
    Bu tür olaylar çok oluyor... Ama geri dönen veya hesabı kapanıp açılanı görmedim geçmiş olsun.
  • 05-01-2011, 15:01:35
    #3
    adsense-tr@hotmail.com a hemen bi banlamaya yönelik tam tarihli nezaman banlandığınızı mail atın 1-2 hafta içinde dönüş yapıyorlarmış
  • 05-01-2011, 15:11:25
    #4
    topikci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,

    Arkadaşlar bir çok sitem var üyelikli ve üyeliksiz adsense olayına çok titiz davranıyorum evde ve işyerimde sabit ipim var gereksiz hiç tık yapmıyorum ama 2 gün önce banlandım ne yapmalıyım?
    Geçmiş olsun.

    Ne tarz bi kural ihlali yaptığınızı düşünüyorsunuz veya düşünüyor musunuz ?

    Eğer ki haksız yere banlandığınızı düşünüyorsanız da "adsense-tr@google.com" adresine, açık, net ve iyi bir üslupla sıkıntınızı anlatabilirsiniz.

    Umarım geri dönüş yapar.

    Tekrar geçmiş olsun.
  • 05-01-2011, 15:21:39
    #5
    Asam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu tür olaylar çok oluyor... Ama geri dönen veya hesabı kapanıp açılanı görmedim geçmiş olsun.
    aynen
  • 05-01-2011, 19:52:04
    #6
    yapman gereken tek şey üzerine soğuk su içmek ve yeni adsense hespları almak.
  • 05-01-2011, 20:01:52
    #7
    raskors adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    adsense-tr@hotmail.com a hemen bi banlamaya yönelik tam tarihli nezaman banlandığınızı mail atın 1-2 hafta içinde dönüş yapıyorlarmış
    pardon ama @hotmail.com ? ne bu ? dogru mu ?
  • 05-01-2011, 20:10:28
    #8
    doğru değil saçmalamış arkadaş
  • 05-01-2011, 20:17:22
    #9
    Hotmail yanlış yazıldı sanırım google.com olacak sonu. Hocam gerekçe ne acaba yada bi fikriniz varmı ?