• 05-01-2011, 20:21:50
    #10
    Asam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu tür olaylar çok oluyor... Ama geri dönen veya hesabı kapanıp açılanı görmedim geçmiş olsun.
    Katılıyorum.
  • 05-01-2011, 21:22:25
    #11
    yapacak bişey yok :/ elden bişey gelmiyor
  • 05-01-2011, 21:24:48
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    geçimş olsun..
  • 05-01-2011, 21:37:37
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Aldığım mesaj bu

    Sayın Kullanıcımız,

    Kayıtlarımızı inceledikten sonra, AdSense hesabınızın geçersiz etkinlik oluşturma riski taşıdığını saptadık. AdWords reklamverenlerini, geçersiz etkinlikler nedeniyle suni olarak artan maliyetlerden koruma sorumluluğumuz bulunduğundan, AdSense hesabınızın devre dışı bırakılmasını gerekli gördük. Ödenmemiş bakiyeniz ve Google'ın payına düşen gelir, etkilenen reklamverenlere tümüyle iade edilecektir.

    Google'ın reklamcılık sisteminin ve özellikle reklamveren-yayıncı ilişkisinin etkinliğini korumaya devam etmek için atmamız gereken bu tür adımları anlayışla karşılayacağınızı umuyoruz. Bunun sizin açınızdan bir takım sıkıntılara yol açabileceğinin farkındayız. Gösterdiğiniz anlayış ve işbirliği için şimdiden teşekkür ederiz.

    Yaptığımız işlemler, bu karara nasıl itiraz edebileceğiniz veya genel olarak geçersiz etkinliklerle ilgili sorularınız veya kaygılarınız varsa http://www.google.com/adsense/suppor...y?answer=57153 adresini ziyaret ederek daha fazla bilgi edinebilirsiniz.

    Saygılarımızla,
  • 05-01-2011, 21:40:28
    #14
    Durduk yere mi banlandınız yoksa size göre hiç kural ihlali yaptınız mı?Eğer yapmadıysanız Kural ihlali yapmadıyıp da banlanan nadir insanlardan olursunuz.
  • 05-01-2011, 21:40:45
    #15
    topikci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aldığım mesaj bu

    Sayın Kullanıcımız,

    Kayıtlarımızı inceledikten sonra, AdSense hesabınızın geçersiz etkinlik oluşturma riski taşıdığını saptadık. AdWords reklamverenlerini, geçersiz etkinlikler nedeniyle suni olarak artan maliyetlerden koruma sorumluluğumuz bulunduğundan, AdSense hesabınızın devre dışı bırakılmasını gerekli gördük. Ödenmemiş bakiyeniz ve Google'ın payına düşen gelir, etkilenen reklamverenlere tümüyle iade edilecektir.

    Google'ın reklamcılık sisteminin ve özellikle reklamveren-yayıncı ilişkisinin etkinliğini korumaya devam etmek için atmamız gereken bu tür adımları anlayışla karşılayacağınızı umuyoruz. Bunun sizin açınızdan bir takım sıkıntılara yol açabileceğinin farkındayız. Gösterdiğiniz anlayış ve işbirliği için şimdiden teşekkür ederiz.

    Yaptığımız işlemler, bu karara nasıl itiraz edebileceğiniz veya genel olarak geçersiz etkinliklerle ilgili sorularınız veya kaygılarınız varsa http://www.google.com/adsense/suppor...y?answer=57153 adresini ziyaret ederek daha fazla bilgi edinebilirsiniz.

    Saygılarımızla,
    herkese aynısı :/
  • 05-01-2011, 23:24:28
    #16
    ben hiç bir şey yapmadım ama üyeler yada siteye çok gelen kişiler yapmış olabilir mesala fayda olması açısından olur olmaz tıklamalar... Örnek www.pythontr.com :S

    Supersey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Durduk yere mi banlandınız yoksa size göre hiç kural ihlali yaptınız mı?Eğer yapmadıysanız Kural ihlali yapmadıyıp da banlanan nadir insanlardan olursunuz.
  • 06-01-2011, 02:50:03
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Asam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu tür olaylar çok oluyor... Ama geri dönen veya hesabı kapanıp açılanı görmedim geçmiş olsun.
    Ben gördüm r10da hatta.Konu açmıştı bir ara adsense bölümünü iyi incelerseniz bulabilirisiniz.

    Eğer haklı olduğunuzu düşünüyorsanız zaten size gelen e-postada mail atın diyor haklı olduğunuzu düşünüyor iseniz mail atın.
  • 06-01-2011, 02:54:51
    #18
    adsense-tr ye mail atmaktansa bu formu doldurun. Geçte olsa kesin dönüş yapılıyor
    http://www.google.com/support/adsens...peal_form&rd=1