topikci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba,

Arkadaşlar bir çok sitem var üyelikli ve üyeliksiz adsense olayına çok titiz davranıyorum evde ve işyerimde sabit ipim var gereksiz hiç tık yapmıyorum ama 2 gün önce banlandım ne yapmalıyım?
Geçmiş olsun.

Ne tarz bi kural ihlali yaptığınızı düşünüyorsunuz veya düşünüyor musunuz ?

Eğer ki haksız yere banlandığınızı düşünüyorsanız da "adsense-tr@google.com" adresine, açık, net ve iyi bir üslupla sıkıntınızı anlatabilirsiniz.

Umarım geri dönüş yapar.

Tekrar geçmiş olsun.