• 04-01-2011, 00:36:52
    #28
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    en azından kapatı çalışıyor orayada koysaydı napcaktınız
  • 04-01-2011, 00:38:15
    #29
    Etmeyin şikayet bırakın kazansın biz legal kazanamıyoruz zaten
  • 04-01-2011, 00:43:18
    #30
    Controller81 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bilmiyorsan işe adsense kurallarını okuyarak başlayacaksın hocam! Kendi vaktini harcamamak için adsense kurallarını okumayacaksın, sonra gelip buraya her gördüğün şeyi saçma sapan bir şekilde soracaksın öyle mi? Yok öyle yağma. Her gördüğün şeyi burda gelip sorgulama gibi bir lüksün yok. İnsanların zamanını boşa harcamaya da kimsenin hakkı yok..
    Bana dokunmayan yılan bin yaşasın mantığına gerek yok bence. Burada bize bu arkadaşı şikayet etmek düşer. Reklam veren olarak düşünün sizin reklamınızın orada çıkmasını istermiydiniz. Tıklayın %80 istek dışı oluyor...
  • 04-01-2011, 00:43:57
    #31
    lutfucan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    saçma sapan cevaplar vereceksen okuma kardeşim konuyu, pop up adsense te yasak biliyorum ama adam kapatma düğmesi koymuş reklamın üzerine ve farklı bir şekilde yapmış bunu. öğrenmek istediğim bir şeyi neden sormayacakmışım ki onu anlamıyorum!!!
    Senin yaptığın da yasak kardeşim! Açma böyle konular. Adsense kurallarını oku neyin yasak neyin serbest olduğunu öğren. Zahmet olacak sana...
  • 04-01-2011, 01:00:32
    #32
    arkadaşlar o değilde o tür reklam kodu nedir.. ??

    bende girişe aynen öyle bir uyarı eklemek istiyorum.
    nasıl yapabilirim acaba bunu

    ekranı soluklaştırıp kapatma özelliği tam istediğim gibi
    bilen var ise yardımcı olabilir mi
  • 04-01-2011, 01:02:07
    #33
    arkadaşlar bu kadar tartışmanın yerine arkadaşı uyarsanızda reklamını düzeltip banlanmasından kurtarsanız ? nedir bu şiddet adam türk yaw, google sizden kırpmıyormu ağlıyosunuz yok tıklarımı saymıyor vs. başkalarınıda sindirmek lazım, sonuçta o siteyi kuranda arkadaş içimizden biri olabilir yada bizim gibi hayallerle açmış olabilir belki tek geçim kaynağıdır, engel olmak yerine arkadaşı uyarsanız daha iyi olur bence ülkeye döviz giriyor neyse bu kadar tartışmaya gerek yok gerçekten biraz daha hoşgörü...
  • 04-01-2011, 18:31:22
    #34
    Alıntı
    bence ülkeye döviz giriyor
    o da iyi, koptum
  • 04-01-2011, 20:28:26
    #35
    abasaran adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar o değilde o tür reklam kodu nedir.. ??

    bende girişe aynen öyle bir uyarı eklemek istiyorum.
    nasıl yapabilirim acaba bunu

    ekranı soluklaştırıp kapatma özelliği tam istediğim gibi
    bilen var ise yardımcı olabilir mi
    Kodlamaya bende bayıldım oraya adsense değilde işte foruma üye olun yada benzeri bi yazı konulup ondan sonra girişi sağlanabilir hangi kod acaba
  • 04-01-2011, 20:30:48
    #36
    Hile tabiki yasak Şikayet edenler olmuşturda çoktan.