arkadaşlar bu kadar tartışmanın yerine arkadaşı uyarsanızda reklamını düzeltip banlanmasından kurtarsanız ? nedir bu şiddet adam türk yaw, google sizden kırpmıyormu ağlıyosunuz yok tıklarımı saymıyor vs. başkalarınıda sindirmek lazım, sonuçta o siteyi kuranda arkadaş içimizden biri olabilir yada bizim gibi hayallerle açmış olabilir belki tek geçim kaynağıdır, engel olmak yerine arkadaşı uyarsanız daha iyi olur bence ülkeye döviz giriyor neyse bu kadar tartışmaya gerek yok gerçekten biraz daha hoşgörü...