Controller81 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bilmiyorsan işe adsense kurallarını okuyarak başlayacaksın hocam! Kendi vaktini harcamamak için adsense kurallarını okumayacaksın, sonra gelip buraya her gördüğün şeyi saçma sapan bir şekilde soracaksın öyle mi? Yok öyle yağma. Her gördüğün şeyi burda gelip sorgulama gibi bir lüksün yok. İnsanların zamanını boşa harcamaya da kimsenin hakkı yok..
Bana dokunmayan yılan bin yaşasın mantığına gerek yok bence. Burada bize bu arkadaşı şikayet etmek düşer. Reklam veren olarak düşünün sizin reklamınızın orada çıkmasını istermiydiniz. Tıklayın %80 istek dışı oluyor...