%2 üstü sayfa to alan varmi
11
●855
- 19-12-2010, 19:55:52Benimde % 5 altına düşmüyor.İstersen sen konu altına msj yazan arkadaşlara (banada dahil) site linkini ö.m ile yolla o arkadaşlar bakıp sana geri dönüş yapsınlar bu daha mantıklı.Yanlış anlama ve üzerine alınma ama burada eminimki iyi niyetli arkadaşlardan çok ard niyetli kişilerin olabileceğini düşünüyorum.Kimse üzerine alınmasın lütfen!!!!
- 20-12-2010, 00:28:01Eposta Aktivasyonu GerekmekteBenim belirli bir oranım yok. Gün geliyor %7 lere kadar çıkıyor gün geliyor %0.9'a kadar iniyor. %7 ile 2$ zor kazanırken kimi zaman %3 le 4$ kazandığım oluyor mesela bugün;
Sayfa gösterimleri Tıklamalar Sayfa TO Sayfa eBGBM [?] Tahmini kazançlar
650 17 2,62% 5,54 $ 3,60 $
Türkçe içerikli bir site için oldukça iyi olduğunu düşünüyorum.