• 19-12-2010, 19:49:54
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Arkadaşalr hepiniz yazmışsınız cok teşekkür ediyorum ama, şimdi böyle yazmanızın bana bir faydası yok reklam yerleşiminizi görmem gerek
  • 19-12-2010, 19:55:52
    #11
    Benimde % 5 altına düşmüyor.İstersen sen konu altına msj yazan arkadaşlara (banada dahil) site linkini ö.m ile yolla o arkadaşlar bakıp sana geri dönüş yapsınlar bu daha mantıklı.Yanlış anlama ve üzerine alınma ama burada eminimki iyi niyetli arkadaşlardan çok ard niyetli kişilerin olabileceğini düşünüyorum.Kimse üzerine alınmasın lütfen!!!!
  • 20-12-2010, 00:28:01
    #12
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Benim belirli bir oranım yok. Gün geliyor %7 lere kadar çıkıyor gün geliyor %0.9'a kadar iniyor. %7 ile 2$ zor kazanırken kimi zaman %3 le 4$ kazandığım oluyor mesela bugün;

    Sayfa gösterimleri Tıklamalar Sayfa TO Sayfa eBGBM [?] Tahmini kazançlar
    650 17 2,62% 5,54 $ 3,60 $

    Türkçe içerikli bir site için oldukça iyi olduğunu düşünüyorum.