Benimde % 5 altına düşmüyor.İstersen sen konu altına msj yazan arkadaşlara (banada dahil) site linkini ö.m ile yolla o arkadaşlar bakıp sana geri dönüş yapsınlar bu daha mantıklı.Yanlış anlama ve üzerine alınma ama burada eminimki iyi niyetli arkadaşlardan çok ard niyetli kişilerin olabileceğini düşünüyorum.Kimse üzerine alınmasın lütfen!!!!