Konu
%2 üstü sayfa to alan varmi
19-12-2010, 19:49:54
#10
t3amsah
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Arkadaşalr hepiniz yazmışsınız cok teşekkür ediyorum ama, şimdi böyle yazmanızın bana bir faydası yok reklam yerleşiminizi görmem gerek