• 24-11-2010, 15:49:12
    #28
    Üyeliği durduruldu
    cyberalone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tık oranların içler acısı ama şunu söylemem lazım. Adsense hesabını biraz karıştır derim. Hatta kaldır reklamları kendin düzenle sıfırdan. Reklamların fontlarını ve renklerini göze çarpacak şekilde koy. Diğer türlü reklamların tık oranları düşük olur ... ama 0 da olmaz diye tahmin ediyorum..
    Arastirmalar sunu söylüyor adsense reklamlarinin renkleri sitenin genel renklerinle uygunlugu tiklamalar acisindan cok uygunmus,siz bu sekilde diyorsunuz sagolun düsüncelerinizi paylasiyorsunuz ama bu seferde otomatikmen kafam karisiyor bir öyle bir böyle
  • 24-11-2010, 16:13:36
    #29
    Üyeliği durduruldu
    ya çok absürt bişey yap uçuk kaçık yada bire bir teman ile uyumlu olsun ki sitenin bir parçası gibi dursun
  • 24-11-2010, 16:33:11
    #30
    Üyeliği durduruldu
    Hocam kişisel görüşümdür ; Türkçe içerik + forumdan bu oranlarla adsense koymayı vazgeçin derim. Şahsen bu kadar gösterime bu kadar az kazanç bedava yayınlama gibi bir şey oluyor kanaatimce.
  • 24-11-2010, 16:43:32
    #31
    Üyeliği durduruldu
    EddiZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ya çok absürt bişey yap uçuk kaçık yada bire bir teman ile uyumlu olsun ki sitenin bir parçası gibi dursun
    Cok dogru söylüyorsun renkleri öyle bir yapmak lazimki sitede sanki bir konuymus gibi dursun diyorsun,bunuda deniycem.
    dreamshower adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam kişisel görüşümdür ; Türkçe içerik + forumdan bu oranlarla adsense koymayı vazgeçin derim. Şahsen bu kadar gösterime bu kadar az kazanç bedava yayınlama gibi bir şey oluyor kanaatimce.
    Aslinda bu konuda size katiliyorum bedavadan adamlarin reklamlarini yayinliyorum,haklisiniz gelis gidis öyle olacak galiba kaldiricam hepsini.
  • 24-11-2010, 18:07:13
    #32
    Üyeliği durduruldu
    evet sanki bir konuymuş gibi görünmeli + olarak olabildiğince az reklam birimi kullanın hem ziyaretçileriniz için hem kazanç oranları için