EddiZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ya çok absürt bişey yap uçuk kaçık yada bire bir teman ile uyumlu olsun ki sitenin bir parçası gibi dursun
Cok dogru söylüyorsun renkleri öyle bir yapmak lazimki sitede sanki bir konuymus gibi dursun diyorsun,bunuda deniycem.
dreamshower adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam kişisel görüşümdür ; Türkçe içerik + forumdan bu oranlarla adsense koymayı vazgeçin derim. Şahsen bu kadar gösterime bu kadar az kazanç bedava yayınlama gibi bir şey oluyor kanaatimce.
Aslinda bu konuda size katiliyorum bedavadan adamlarin reklamlarini yayinliyorum,haklisiniz gelis gidis öyle olacak galiba kaldiricam hepsini.