Hocam kişisel görüşümdür ; Türkçe içerik + forumdan bu oranlarla adsense koymayı vazgeçin derim. Şahsen bu kadar gösterime bu kadar az kazanç bedava yayınlama gibi bir şey oluyor kanaatimce.