Bıktım Bu Yabancı Reklamlardan
22
●1.341
- 28-10-2010, 09:34:12Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Valla kardeş benim bir huyum vardir
"Arabada" benzin, "Adsense"de günlük kazanc hesabını yapmam
10 yıldır arabaya binerim daha arabam kilometrede ne yakıyor hesabını yapmadım
Ama senin icin girdim baktım 4 günde 7.49 kazanmışım?
İyi mi? Kötü mü?
Bizimki fakir tavuğu kesin tek tek yumurtlar
- 11-11-2010, 11:00:18"Efendim Adsense reklamlar site icerigi ile alakalidir" diyenlere
Buyrun nasıl izah edeceksiniz bilmiyorum?
Arapca reklam bile almaya basladim

- 12-11-2010, 13:47:39Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.hocam sitenin içeriği nedir acaba ??
- 12-11-2010, 13:57:44Hocam kültür & siyaset diyebiliriz
Site o kadar hit alan pagerank i cok yüksek bir site degil
Bu arada ben KANAL kullanmiyorum ama aynı reklam kodunu 3 sitede yayınlıyorum hic birisi yüksek hitli site degil
Ben bu yabanci reklamlardan süpheleniyorum
- 12-11-2010, 17:13:12Mesela bu normal mi? 2 tık 1 dolar?
Tamamen yabancı reklamlara bagliyorum ben
- 12-11-2010, 17:22:14Ortalamaların üzerinde bir tıklama oranı. Bu şekil devam etmesi kazancınız açısından iyi olucaktır.c_a_g_a_t_a_y adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Maaşallah :]
