• 27-10-2010, 19:07:39
    #10
    Yabancı reklamlardan kazancın nasıl peki ? Ben kendi adıma Türkçe reklamlardan 0,02-0,05 arası kazanmaktan bıktımda
  • 28-10-2010, 09:34:12
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Valla kardeş benim bir huyum vardir
    "Arabada" benzin, "Adsense"de günlük kazanc hesabını yapmam
    10 yıldır arabaya binerim daha arabam kilometrede ne yakıyor hesabını yapmadım

    Ama senin icin girdim baktım 4 günde 7.49 kazanmışım?
    İyi mi? Kötü mü?

    Bizimki fakir tavuğu kesin tek tek yumurtlar
  • 11-11-2010, 11:00:18
    #12
    "Efendim Adsense reklamlar site icerigi ile alakalidir" diyenlere
    Buyrun nasıl izah edeceksiniz bilmiyorum?
    Arapca reklam bile almaya basladim

  • 11-11-2010, 11:05:26
    #13
    7,49 u kaç tıkla kazandığınızı yazarsanız ona göre sağlıklı bi sonuca varalım
  • 11-11-2010, 11:20:52
    #14
    12 tıktı yanlış hatırlamiyorsam o gün baktigimda
  • 12-11-2010, 13:47:39
    #15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    hocam sitenin içeriği nedir acaba ??
  • 12-11-2010, 13:57:44
    #16
    Hocam kültür & siyaset diyebiliriz
    Site o kadar hit alan pagerank i cok yüksek bir site degil
    Bu arada ben KANAL kullanmiyorum ama aynı reklam kodunu 3 sitede yayınlıyorum hic birisi yüksek hitli site degil
    Ben bu yabanci reklamlardan süpheleniyorum
  • 12-11-2010, 17:13:12
    #17
    Mesela bu normal mi? 2 tık 1 dolar?
    Tamamen yabancı reklamlara bagliyorum ben

  • 12-11-2010, 17:22:14
    #18
    c_a_g_a_t_a_y adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mesela bu normal mi? 2 tık 1 dolar?
    Tamamen yabancı reklamlara bagliyorum ben

    Ortalamaların üzerinde bir tıklama oranı. Bu şekil devam etmesi kazancınız açısından iyi olucaktır.

    Maaşallah :]