Konu
Bıktım Bu Yabancı Reklamlardan
12-11-2010, 17:22:14
#18
Paranoia
c_a_g_a_t_a_y adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Mesela bu normal mi? 2 tık 1 dolar?
Tamamen yabancı reklamlara bagliyorum ben
Ortalamaların üzerinde bir tıklama oranı. Bu şekil devam etmesi kazancınız açısından iyi olucaktır.
Maaşallah :]