Valla kardeş benim bir huyum vardir
"Arabada" benzin, "Adsense"de günlük kazanc hesabını yapmam

10 yıldır arabaya binerim daha arabam kilometrede ne yakıyor hesabını yapmadım
Ama senin icin girdim baktım 4 günde 7.49 kazanmışım?
İyi mi? Kötü mü?
Bizimki fakir tavuğu kesin tek tek yumurtlar