sohbet.ms anlami ne ms
19
●1.491
- 11-10-2010, 00:47:28Türkçe'ne hayran kaldım.sorciima adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-10-2010, 00:47:30Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Ahh Oktay Sinanoğlu ahhhsorciima adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-10-2010, 00:56:23Üye olurken sanırım, yaşını yanlış yazdın. Yada doğru ise gerçekten diyecek birşeyim yok.sorciima adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-10-2010, 01:03:14Önce TÜRKÇE yazmayı dene, hızlı yazdığın için yanlış yazdıgından bahsediyorsun, yaşına göre hiç mantıklı bir açıklama değil. Ayrıca rezil edecem demişsin. Buyur yaz bakalım, bekliyorum.sorciima adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-10-2010, 01:10:43adam r10 ile dalga geçiyor ..
Ne garip tipler türedi ya !!!
https://www.r10.net/yeni-web-siteleri...post1064881131
açtığı diğer konu elemanın..