kardaş insanlari yargiyarak nere varacaksin asdaha uzatırsanız sisi resil edecem neyse :=)
Önce TÜRKÇE yazmayı dene, hızlı yazdığın için yanlış yazdıgından bahsediyorsun, yaşına göre hiç mantıklı bir açıklama değil. Ayrıca rezil edecem demişsin. Buyur yaz bakalım, bekliyorum.